torsdag, december 29, 2005

Det är syyyyyynd om mig!

Hemma från jobbet idag. Märks mer i min plånbok än på mina kollegors arbetsbörda skulle jag tro... Men med en hals som känns som ett rivjärn var det dags att inse fakta, lika bra att stanna hemma. Har feber, men verkar inte vara så illa däran som nollåttan, hoppas jag fått nåt annat än det han har/har haft!

För övrigt kan jag nämna att jag blev censurerad på ett forum idag. Skrev "shit pommes frites" i ett inlägg, nästa gång jag loggade in var "shit" ersatt av ####. Lite lustigt på nåt sätt...

3 Comments:

At 8:44 em, Anonymous Anonym said...

Va? Shit pommes frites som är ett så användbart uttryck. Det var dåligt.

 
At 9:53 em, Blogger Cliff Hanger said...

Jag visste inte att "pommes frittes" var ett så laddat ord. Kanske hade du sluppit bli censurerad om du skrivit "shit Maj-Britt" eller kanske "shit klyftpotatis"? ;-)

 
At 10:35 fm, Anonymous Anonym said...

Ha! Helt rätt att smacka upp ett leende. Det var någon som fått frågan: Varför ler du aldrig? Det ger rynkor. Var svaret. Hur? Va? What?!

Jag brukar också tänka på det där med snippa. Nej vad sa du nu! Snipmun. Inte vill man se ut som en bitter tant när man blir äldre när det är så långt ifrån en som det bara kan bli. Garv on!

Barnet i mig. Om du bara visste. Det är så lätt att plocka fram. Som till exempel olika aktiviteter i snön. Jojo! I'm in! race, brottning, gräva, slappa... Snön är grejer!

 

Skicka en kommentar

<< Home