måndag, januari 09, 2006

Bundis med en ikon!

Gillar att göra tester. Såna där triviala nonsenstest som egentligen inte säger nånting, men är väldigt roliga! Det senaste hittade jag hos Virvla. "Vilken världsledare är du lik?" Svarade på 27 frågor och fick svaret att den ledare som jag var mest lik var... håll i er nu... MODER THERESA!
Tvivlar på att det är det svar som min nollåtta skulle ge. Vissa dagar kanske. Som igår när jag fixade filt och te åt honom. Men inte alla dagar... Å andra sidan, jag tror faktiskt inte att moder Theresa var ett helgon hela tiden. Speciellt inte i sina yngre dagar. Även hon måste ju ha haft PMS, stressigt på jobbet eller varit sjuk ibland! Faktiskt...

5 Comments:

At 6:25 em, Anonymous Anonym said...

Oh my! Moder Theresa! Du drar ju in högvinsterna en efter en...Deppen och Tessan. Herregudars. Man kanske får göra den där. Undrar vem jag blir. Vill jag veta? Ska jag våga erkänna. Hm. Vi får se :)

 
At 10:35 em, Anonymous Anonym said...

Jasså du var med?
Tack. :)

Anar jag en matchmaking mellan Moder Teresa och...Gandhi?
Snart avslöjas även mina resultat. I en kortare typ av blogg.

 
At 10:59 em, Anonymous Anonym said...

Oj. Jag vågar mig inte på några fler gissningar. Diktatorer kommer in och springer i huvudet. Så jag är tyst. Nu. Zip!

 
At 12:50 fm, Anonymous Anonym said...

Ryktet säger även att Moder Teresa bajsade en gång, men det vet jag inte om jag tror på. :-)

 
At 3:29 em, Blogger Bionda said...

Nej du Agip, det tror jag INTE på. Inte Moder Theresa inte. El M säger att flickor inte gör sånt... ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home