torsdag, januari 05, 2006

Party on!

Ikväll ska jag och El Mango ut på böljan blå. Ett dygn tillsammans, bara vi... Ja, de andra 2498 personerna också. Fartyget är nämligen fullbokat, mycket fashinerade.

El mango och jag fick en ny resa gratis vid förra kryssningen, så vi tänkte why not? Lite mysmys är aldrig fel. Inte taxfree heller för den delen...
På matfronten blir det a la carte ikväll och buffé i morgon. Blir väl antagligen en del alkohol och dansgolv under nattem, så då känns det mer rätt att njuta av finmaten innan detta och gå på kaloribomben i morgon. När smaklökarna är bedövade och magen skriker "bakismat, bakismat", då är ju en buffé helt perfekt!

Äsch, va säger jag? Vi ska ju bara äta en "Lady & Lufsen"-middag och sen sova tidigt, självklart!
På en finlandsbåt? Yeah right...

1 Comments:

At 4:32 em, Anonymous Anonym said...

Vad kan man annars göra på en finaldsbåt? Jag väntar med spänning på rapporten, för jag har aldrig varit på kryssning.

 

Skicka en kommentar

<< Home