lördag, januari 07, 2006

Voff!

Cissan (http://cissan.blogg.se) hade gjort ett test där man fick reda på vilken hundras man liknade. Skojigt tyckte jag och testade genast! Fick följande resultat:


"No bones about it, you're an adventurous Scottish Terrier. Fearless, feisty, and always up for a challenge, you like having things your way. Some people might even label you stubborn or headstrong. But we know you're just ambitious and motivated. (Being misinterpreted is such a trial, isn't it?) Besides, your can-do attitude serves you well when facing challenges at work or in your personal life. No job is too big, and absolutely no obstacle is going to stand in your way. You're always ready, willing, and able to rise to the challenge. A loyal, caring friend, you choose your pals very carefully, then stick by them through thick and thin. Woof!"

Stämmer riktigt bra faktiskt. Både det positiva och det där ang att vara headstrong...

3 Comments:

At 1:03 fm, Blogger Cliff Hanger said...

Jag gillar det där med loyal, caring friend. :-) Stämmer bra, enligt mitt intryck.

 
At 1:36 fm, Anonymous Anonym said...

En skotte! Hey baberiba! Jamen det låter som en trofast vovve. Grattis :)

Själv hade jag hoppats på någon typ av Golden. Jag känner att jag kan identifiera mig själv med retrievrarna. Men Collie, ja för fasen. Det är inte illa pinkat!

Trippen verkar ha varit angenäm. Vad mysigt. Trippstrippstrandflip! Nu sova. Det är bra. Nighty night!

 
At 7:11 em, Anonymous Anonym said...

Oj..ojojoj. Johnny Depp. Jag kan bara gratulera. Stort grattis. Verkligen.

 

Skicka en kommentar

<< Home