söndag, januari 01, 2006

Förändringens vindar...

Oj oj oj... Här händer det grejer! Häromdagen lyckades jag fundera ut hur man la en besöksräknare på bloggen och nu ett foto! Undrens tid är inte förbi! Var lite osäker på om ett foto var the right way to go, men jag blev inspirerad av Cissan (du vackra kvinna!) http://cissan.blogg.se/index.html.
Känns så trevligt att mötas av ditt leende när man knatar in genom dörren till din blogg!

Sist jag la ut ett foto på mig själv på nätet, slutade det med att jag fick El Mango som sambo. Har inga planer på att byta ut honom (ledsen tjejer), men man kan ju se det som att jag har goda erfarenheter...

Stort tack till mikebike för hans tekniska support! (http://bloggfrossa.blogspot.com/)

2 Comments:

At 10:24 em, Anonymous Anonym said...

Oj! Tusen tack. Det var oj. Vilken start på året jag fick! Kan förstå att du fick sambo... Av El Mango. Av slipsen att döma. Rraauur! ;)

Hoppas du (ni) får ett härligt, kärleksfullt och inspirerande 2006!
Gott nytt år!
Kram!

 
At 8:46 em, Anonymous Anonym said...

Men inte av strumpan att döma, strumpan lämnade övrigt att önska. Andra färger tex ;-)

Spännande med Mangons fruga (mrs Mango?), här ska läsas blogg! :-)

Grattis till priset!

 

Skicka en kommentar

<< Home