fredag, februari 10, 2006

Paus...

Som ni kanske har märkt har mina inlägg blivit allt mer sporadiska här på bloggen och nu har jag insett fakta: Nedläggning står för dörren!
Högsäsongen är på ingång på jobbet och jag hinner inte längre surfa där. När jag kommer hem (oftast senare) läser jag igenom mina favoritbloggar och kommenterar. När det väl är gjort, finns inte ork, tid och lust till att skriva några inlägg på min egen blogg...

Försvinner från nätet gör jag inte. Kommentarer kommer på era bloggar, don't you worry! Men själva bloggandet överlåter jag till El Mango. Får jag någon lysande idé får han skriva om det! ;-)

Vem vet, kanske återvänder jag senare... Arrividerci!

6 Comments:

At 9:26 em, Blogger Cliff Hanger said...

Ni andra ska vet att jag gjort mitt bästa för att få henne att fortsätta blogga. Men vi får respektera beslutet.

 
At 10:06 em, Blogger Ina said...

Nämen... Jag har ju just hittat hit!! Jaja, får nöja med med mango-blogg och hälsar dig välkommen tillbaka till mig. Tid eller inte, bloggandet är ett behov vid det här laget :)
Ha det bra!

 
At 10:35 em, Anonymous Anonym said...

Ååååååhhh men snälla snälla kom tillbaka snart och kommentera ofta hos mig!! kram!

 
At 9:05 em, Anonymous Anonym said...

de stjäl ju en del tid, de kära bloggarna! Lycka till med allt och välkommen åter...

 
At 10:43 fm, Blogger Bionda said...

Tack alla ni!
Självklart besöker jag er ofta, att läsa bloggar lär jag nog aldrig sluta med!
kram!

 
At 12:26 em, Anonymous Anonym said...

Stoppa pressarna! Hold your horses! Vad rackarn. Har hander det grejer medan man ar borta. Ja, vi kan val inte gora annat an acceptera beslutet och hoppas att det blir desto fler kommentarspar fran dig! Kramkalas!

 

Skicka en kommentar

<< Home